با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ نظارت بر پرداخت‌های والدین به حساب مدارس آنلاین شد
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+

مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افتتاح حساب‌یکپارچه‌سازی 105 هزار مدرسه به عنوان گامی مهم برای نظارت یاد کرد و گفت: از هفته دوم مرداد ماه به صورت سراسری حساب های یکپارچه سازی مدارس کل کشور آنلاین شد و همزمان روی انها نظارت می شود.

به نقل از پانا:منصور مجاوری  گفت: یكپارچه سازی حساب های مدارس در راستای ماده 11 قانون شوراهای آموزش و پرورش و ماده واحده قانون اجرا شد و هزینه سرانه واحدهای آموزشی مبتنی بر سند تحول بنیادین و قانون تنظیم مقررات مالی دولت و قانون بودجه سالیانه اجرایی می‌شود.

 
وی افزود: ساختار حساب‌های یكپارچه مدارس با همكاری بانك ملی ایران و بر اساس قوانین نظام بانكی و آموزش و پرورش تنظیم شده است و منابع غیر دولتی که شامل كمك‌های مردمی، هزینه كتاب، پوشاك و كلاس‌های فوق برنامه و غیره در حساب های یکپارچه مدارس واریز می‌شود.
 
مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افتتاح حساب های 17 رقمی بانک ملی برای 105 هزار مدرسه کشور خبر داد و تصریح کرد: این شماره حساب تركیبی از كد شناسه كشوری، استانی، منطقه ای و آموزشگاهی است که در اجلاس سراسری روسا و مدیران از آن رونمایی شد.
 
مجاوری گفت: تمامی وجوه واریزی از طریق درگاه‌های الكترونیكی بانك‌ها و دستگاه‌های پز مدارس انجام می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه امكان كنترل بر خط و لحظه به لحظه حساب مدارس از طریق نرم افزار با امنیت بالا از ویژگی مهم یكپارچه سازی حساب‌های مدارس است، خاطرنشان کرد: سایر حساب‌های موجود مدارس حذف و نظارت بر حساب مدارس از طرف منطقه، استان و وزراتخانه به صورت برخط (آنلاین) امكان پذیر است.
 
مجاوری با شاره به اینکه که سود این حساب ها به حساب مدرسه واریز و صرف هزینه هایی اجرایی مدرسه خواهد شد، گفت: مسئولیت اصلی اجرای صحیح این طرح به عهده مدیران كل استان، روسای مناطق و مدیران واحد های آموزشی است.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394برچسب:, | 21:10 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |